Ain Syafiqah Ain Syafiqah :D: You insecure , don't know what for ? lalala ~

Followers

You insecure , don't know what for ? lalala ~

310901_253377994707863_237151276330535_627923_1069339716_n_large

Hello bloggers :) dengarin sini yaa ? hahaha , kelaka pulaa buat suare Indon :P
hee ~ acecehhh , anak angkat aku daa maju skrg nihh ehh ? 
haha , bagus-2 , kau daa maju ehh Aina . huish (!) sampai hatii taa bagithu makk kau nihh ehh ? 
yelaa , semua kawan aku daa maju , aku jelaa yg mundurr . brrrr ... 
takpe laa , biar laa aku mundur , nanti daa besaa laku jugakk . Bak kate mak aku , cinta pertama tuhh laa jadi cinta terakhir kitee . baguss laa mama ckp mcm tuhh , senng sikit hati ain bile dengaa :) . hish , dulu kalau mama kate , kalau naa couple , bole cume taa dpt ape-2 jelaa . seronok ? jauh sekali .. Fhm-2 jelaa ape maksud die kayy ? okayy laaa , nanti nasi lemak ain hangit laa , keyboards off babe . LOL <3



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen