Ain Syafiqah Ain Syafiqah :D: Take it or leave it dearr :/

Followers

Take it or leave it dearr :/

Tumblr_lz92d5zaf01r7ksfio2_250_large

Take it or leave it :) 
Wahhwahh , aku tak sangka aku hebat dlm membocorkan rahsia org :) #pengakuan berani mati .
Ahaha , BOCORKAN RAHSIA :D 
Yess , and now kawan aku , my number one kononnya anggap aku SETAN PENGHULU DUNIA :D
Bestt lahh yall ~ Kwn aku tuh :/ okayy , aku mengaku yg aku sesedap rase bocorkan rahsia org . 
But,aku rase ape yg aku buat tuh salah :/ yess , salah :/
Aku kaan LURUS BENDUL , ikut telunjuk orang :/ 
Ahaha , biarlahh ape orang nak kata . Yg aku tahu , ini bukan salah aku sorg je . 
Mana aci semua salah letak dkt bahu aku . Aku tak kuat tahu ? 
Kalau korg tengok aku dulu laa yee , mostly org semua pening tengok aku sebab aku nihh ckp tuhh kalau boleh nak suruh satu dunia dengar . But , now aku banyak berdiam dari berckp . Bila org tegur sikit je , nak melenting --' Kbai ~ 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen